Menu
0

Veelgestelde Vragen over een aankoop bij CAPTAIN CORK

Waar kan ik de Captain Cork collectie aankopen?

Je vindt onze collectie online in onze webshop op www.captaincork.be of in de verschillende verkooppunten over heel België en Nederland. 

Een product is niet voorradig wat nu? 

Als een product niet voorradig is kan je even informeren op het nummer 0489/971.885. 

Je kan het product bestellen in BACKORDER. 
Jouw tas wordt dan op bestelling met de hand gemaakt in ons atelier in Portugal.

De wachttijd bedraagt 4 tot 8 weken.

Alle producten zijn handgemaakt, toch doen onze ateliermedewerkers hun best om alles zo snel mogelijk te vervaardigen en versturen.

Hoe lang duurt de verzending?

Captain Cork verzendt 2 keer per week de zendingen op dinsdag en donderdag. De levertijd van jouw tas bedraagt dus 2 tot 10 werkdagen. 

Captain Cork is hierbij niet verantwoordelijk voor vertragingen bij Bpost. 


Indien je binnen 10 werkdagen jouw pakket niet ontvangen hebt graag contact opnemen met [email protected] of via what's app 0489/971.885. Wij kijken het graag voor je na en zoeken een oplossing.

Wat als mijn pakket verloren gaat met de post?

Geen zorgen, onze pakketten worden verzekerd verstuurd. 

Mijn corky item voldoet niet aan mijn verwachtingen, wat nu?

Wat jammer! Uiteraard willen wij dat je dolblij bent met je handgemaakt, duurzaam, diervriendelijk en ecologisch kurken product. Daarom stellen wij jouw aankoopbedrag volledig ter beschikking als winkelkrediet. Hiermee kan je onmiddellijk een ander item kiezen online of in onze winkel of wachten op de nieuwe collectie. Jouw winkelkrediet is immers één jaar geldig. 

Retourneren

Captain Cork staat voor duurzaam consumeren. Wij moedigen onze klanten aan om een aankoop goed te overwegen alvorens te kopen. Wij staan hierbij steeds tot je dienst om je bij te staan via [email protected] of onze what's app service 0489/971.885 of een virtuele shopping ervaring of een bezoekje in onze winkel Hoogstraat 63 2000 Antwerpen.

Wenst u alsnog het product te retourneren. Kan dat naar dit adres:

Captain Cork BVBA

Nijverheidsstraat 70

2160 Wommelgem


Van zodra Captain Cork het product terug heeft ontvangen zal er een uitegbreide kwaliteitscontrole worden uitgevoerd op eventuele schade of gebruikssporen. 

Als het product in perfect verkoopbare staat wordt terug bezorgd zullen wij jouw aankoopbedrag volledig ter beschikking als winkelkrediet. Hiermee kan je onmiddellijk een ander item kiezen online of in onze winkel of wachten op de nieuwe collectie. Jouw winkelkrediet is immers één jaar geldig. 

 

Ik kreeg een cadeaubon, wat nu?

Geweldig zo'n gift van de natuur. 

Jouw online gift voucher komt met een kortingscode, die kan je bij het afronden van je bestelling ingeven en het bedrag wordt automatisch afgetrokken van je totaal. 

Let op: de online gift vouchers met kortingscode zijn niet cumuleerbaar met andere kortingen of acties. Dat is helaas technisch niet mogelijk in de webshop. 

Mijn corky item vertoont een defect, wat nu?

Super vervelend en hoogst uitzonderlijk. Onze producten worden vervaardigd met kwaliteitskurk en handgemaakt door specialisten. Maar een productiefout kan altijd. 
Een productiefout zijn fouten die al aanwezig waren bij de aankoop van het product. Bijvoorbeeld: een rits die niet goed sluit, een draadbreuk, ... Het zijn fouten die niet toe te schrijven zijn aan slijtage of beschadigingen door ongevallen of foutief gebruik. 

Productiefouten komen altijd zeer snel boven. Daarom hebben wij een garantieperiode van één maand voor productiefouten. Wij laten het kostenloos herstellen. 

Als het geen productiefout is gaan wij toch op zoek naar een oplossing zodat jij je kurken item snel weer kan gebruiken. Je kan u gebruik maken van onze KURK hersteldienst. U kan vrijblijvend informeren naar de prijzen. 

Productiefout gevonden? Contacteer ons op 0489/971.885 (what's app) of [email protected]

Op welke manieren kan ik betalen?


Bij Captain Cork kan je veilig online betalen. Je kan kiezen om te betalen met een bankkaart, kredietkaart (Mastercard, Visa, American Express) of via Paypal. Bij de stap betaling, zal er hiertoe connectie worden gemaakt met het veilige betaalsysteem MOLLIE payments. 

Indien je niet beschikt over een online betaalmogelijkheid kan je kiezen voor overschrijving op BE15001870657730.


Is er een kortingscode die ik kan gebruiken?

Hou al onze acties en kortingen in de gaten door je gratis te "subscriben" op onze emails. Via dit kanaal krijg jij de kortingscodes gemaild. 
Blijf ook op hoogte via onze social media kanalen https://facebook.com/captaincorkbe of https://instagram.com/captaincork_be 

Let op: Kortingscodes zijn NIET cumuleerbaar en nooit geldig op afgeprijsde artikelen. 

Ook in de winkel kan je genieten van de korting door de kortingscode te vermelden en de debetreffende mail te tonen. 

Kan ik een factuur ontvangen voor mijn bestelling?

Wil je graag een factuur voor je zaak? Dat kan! Geef je BTW nummer op in het daarvoor voorziene vakje bij checkout en wij sturen je factuur op per email.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »

Mis niets!

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €100,00 en de verzending is gratis